27 november 2017

Vaya con dios mi amigo

över 10 år i samma bolag, tack för allt!
2011 var första gången vi sa hejdå efter fem år på samma bygge och lite efter det lämnade även jag Informator, bytte lägenhet och mötte en ny, utmanande arbetsgivare. Så var det faktiskt ända tills det där samtalet från dig med nyheter om nya roliga utmaningar tillsammans tillbaka på Informator och så har det verkligen varit de senaste fem åren!

Nu lämnar du oss igen och återigen är jag på gång att flytta, men nu blir det endast radhus och inget nytt jobb inplanerat, så där kanske likheterna stannar denna gång. Men det är ändå samma känsla som senast att det är slutet på en era på något sätt. Vi har gjort så oerhört mycket tillsammans och nu önskar jag dig all lycka på dina nya uppdrag och en sak är säker, nästa gång vi ses bjuder jag på en Pelle :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *