3 juli 2017

Prisat utbildningsarbete även 2017!


Bästa Utbildning 2017
Varje år denna tiden samlas en grupp människor med fokus på optimal lärtransfer och förbättrat lärande. Det är en brokig samling fokuserade personer med bas i diverse utbildningsbolag men också representanter från HR- och utvecklingsavdelningar från flera stora och internationella företag som valt att satsa på att tillsammans hitta vägar mot det optimala lärandet...

Förra året var jag själv på plats när Informator överraskande prisades för bäst utbildningsprogram 2016 för det stora program som vi tagit fram för vår kund Ericsson inom området grupputveckling, samarbete och kommunikation.

Promote Award 2017
I år var jag bortrest med familjen i Barcelona när jag nåddes av nyheten att det program som jag själv lagt lite extra tid på i vår "ITIL Foundation Optimized" (som jag skrivit om tidigare) för andra året i rad förärat Informator utmärkelsen bästa utbildningsprogram 2017! Helt underbara nyheter och extra energi för mig personligen att jag verkligen är på rätt väg när det gäller optimering av lärtransfer och på den väg som vi deltagare på årets EdTechX bevittnade någon vecka tidigare i London. Härligt att få lite bilder skickade på glada kollegor på plats från både Sverige och Finland!
The program has a clear process design, great use of resources and a very nice look and feel. This is a great example of how Promote can be utilized for more than traditional training events.
Stort tack till alla som stöttat och hjälpt till på vägen mot leverans av detta program! Som många av er redan vet har vi redan tagit steget vidare inom Optimized-området och släpper i höst utbildningar i samma format inom projektledning och agila metoder till att börja med. Vi har en spännande framtid tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *