4 april 2014

Going international once again

Det har ju inte direkt blivit ett inlägg om dagen som tidigare på bloggen, men får väl skylla på att det är svårt att hinna blogga när man jobbar 12-timmarsdagar :)

Nu är det ändå dags att bredda mig lite, i och med att Informator numera ingår i den växande koncernen Soprano så har jag fått frågan om att sprida mina tankar runt Microsoftområdet på dels den Finländska Teknikbloggen och dels på Sopranos lite mer interna blogg. Kommer bli hur kul som helst och ni känner mig, jag har ju alltid haft svårt att vara tyst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *