12 oktober 2008

Xperia X1 - på önskelistan till tomten i år...

Redan när jag fick reda på att min favorittelefonleverantör SonyEricsson skulle köra in Windows Mobile på sin nästa mobil vaknade mitt intresse, och Xperia X1 verkar ju just nu göra folk lyriska till höger och vänster...Priset ligger ju runt 6.000 så att köpa den privat kanske inte är förstavalet, men får väl se om man kan fjäska till sig en när min nuvarande mobil ger upp (av någon anledning :)

iPhone har ju hela tiden verkat riktigt cool och jag såg både första varianten och senaste 3G-hysterin när jag var i USA, men av någon anledning har jag aldrig gillat Mac och deras otroligt inskränkta mentalitet "kör allt MAC eller inget...".
Blev därför riktigt glad när jag såg recensionerna av nya Xperia som verkar piska iPhone på de flesta områden och speciellt på området att använda telefonen i jobbet...Så frågan är... nu har ju mobilen varit ute på marknaden ett tag och är det någon läsare här som hunnit testa mer och har synpunkter? Shoot away

2 kommentarer:

  1. Vi har köpt in ett exemplar än så länge. Den strulade lite första dygnen med pushmailen, ibland blev en fördröjning på flera timmar, men efter en reset och omkonfiguration har den fungerat bättre. Den har bästa tangentbordet jag sett på en Windows Mobile-enhet.

    SvaraRadera
  2. Hmmm... man kanske skall vänta till nästa modell med WinMobile då... känns som många haft olika synpunkter på sådant som kunde vara bättre...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *