22 augusti 2008

En hektisk vecka

Tänk, en första arbetsvecka och jag har för en gångs skull inte ens haft tid att blogga... shame on me :)

Måndag och som så många andra kom jag tillbaks till en överhopad inbox och dito kalender. Så mycket att göra och så lite tid *suck*

Tisdag var det dags för en liten roadtrip till Halmstad vilket hade varit bra mycket trevligare om det inte ösregnat hela vägen ner och vägbygget vid Kungsbacka skapat kilometerlånga köer. Ironiskt nog visade det sig senare i veckan att en av mina kollegor också varit i Halmstad för att besöka samma kund som mig fast i ett annat ärende och en annan avdelning... vi måste börja kommunicera bättre *haha*

Onsdag var det dags för höstens kickoff och efter en lång hård dag skulle det bli ännu tuffare, nämligen racing. Själv hade jag inte satt mig i en gocart på ca 20 år, så självklart hamnade man bland dom sista... Vann gjorde våran tekniker efter en stenhård slutstrid mot en av mina kollegor på sälj... Jaja... vi får väl öva några gånger till så... :) Vidare till Hos Pelle (för andra gången med jobbet) och maten är ju bara så underbar! Min favorit denna gång var en liten terrin med gåslever och pistagenötter... får försöka hitta det receptet.. mmm... Kvällen rundades sedan av på Tranquilo , Deep och Nivå... tänk att man inte är 20 längre :/

Torsdag... trött...

Fredag - fick jobba hemifrån och det är helt otroligt att vissa program faktiskt är snabbare här än på kontoret... Men... nu är vi igång igen... och lite senare i höst kanske vi ses på;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *