26 juni 2007

Two weeks til Denver and counting

Hejsan!Karta, Denver och Marriott City Center

En kort presentation kanske är något man kan börja med här...

Tobias Strandh heter jag, jobbat i IT-branschen sedan mitten av 90-talet och på Informators Göteborgskontor sedan januari 2004. Titel då... tja, säljare, account manager, key account manager, project manager beroende på case vi diskuterar :)

Har även en egen blog som jag brukar uppdatera ganska ofta med sådant jag tycker är kul och då med IT som kärnämne...

Annars så börjar det dra ihop sig för USA-resa och Microsoft World Wide Partner Conference i Denver och där sticker jag, Patrik och Ola (grabbarna får presentera sig själva) den 7 juli över till Los Americanos...

Satt förresten häromdagen och lekte lite med Google Maps och kom att tänka på att jag faktiskt aldrig varit inne på Microsofts motsvarighet och det var ju riktigt kul att utforska Denver "the digital way"...testa gärna själv!

CYA in Denver! /Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *