30 juni 2007

Things to do in Denver when you're... at WWPC

Okej, dags att kolla upp lite basics runt Denver...

Frugan som sett ett program om West Nile Virus kunde jag lugna med att Colorado inte ligger i riskzonen... Tänkte lite på tidsskillnaden och Denver ligger -8 timmar jämfört med Sverige, bra att veta så man inte slår en signal hem på morgonen när man ätit frukost :)

Vädret i Denver
Vädret verkar också vara stabilt (se ovan) och det man får tänka mest på är väl att så snabbt som möjligt få tag på en solhatt/keps. Annnars hade jag väldigt, väldigt gärna gått och sett Cirque du Soleil som uppträder i Denver när vi är där, men $ 70-80 är lite saftigt kanske :/

Ja, ja... det blir väl tid för sådant också kan jag tänka mig :)
En vecka kvar tills vi åker nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *