18 maj 2007

Den lille nätverksteknikern

Sony Ericsson W810iSitter här och leker med min nya mobil och försöker synka kalendrar, koordinera filer etc. Alla som känner mig vet att jag helst inte skall lämnas ensam med tekniska mackapärer eftersom dessa oftast har en tendens att gå sönder...

Känner mig som ett riktigt IT-proffs när jag lyckas få till att mina möten i Outlooken även synkas in i telefonen. Att man sen kan låtsas att telefonen är en minnespinne är helt ok också när man skall ta med sig dokument och snabbt vill slänga över dom via Bluetooth...

Vem vet, jag kanske har en framtid som IT-tekniker... näe, knappast :) Men kul är det att ibland känna att "det här var egentligen inte så svårt..."
Snart är det dags för fredagspromenad... ingen vana direkt, men man får väl passa på när man är ledig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, jag återkopplar så snabbt jag kan!



Köp böckerna om agilt ledarskap här

Agilt Ledarskap i en digital värld, Tobias Strandh 2019, Smidiga ledare och andra agila myter, Trust Based Agile, 2020
I böckerna Agilt ledarskap i en digital värld, Smidiga ledare och andra agila myter och Trust Based Agile (den engelska översättningen av de första två böckerna) så blandas självupplevda verksamhetsledningsexempel med best practices från internationella experter och välbeprövade metoder som stöttar just dig personligen och din organisation i att ta nästa steg mot gemensam framgång.

På ett humoristiskt sätt, kryddat med anekdoter från IT-branschen delar Tobias med sig av en uppsjö nyttiga insikter och alterntiv kring ledarskap, organisationsutveckling och digitala verktyg! Nu finns både de första två böckerna och den engelska samlingsvolymen att beställa här på bloggen!

Läs mer >>

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *